International marketing
- Giới thiệu
- Nội dung khóa học
- Giảng viên
- Đánh giá
Era of integration creates the increasingly competitive market. Enterprises tend to expand globally such as Honda, Unilever, P&G. To succeed , enterprises must have their own strategies in international marketing. However, for most of Vietnamese SMEs, developing international marketing is still new and difficult.
“International marketing” lectured by expert Duong Ngoc Dung will provide knowledge about how to do international marketing for entrepreneurs.
Đối tượng chương trình
- Management levels: Chairman, CEO, Board, Board of Members, Managers, Leaders, Chairman Assistant, CEO Assistant.
- Middle-managers: functional managers, head/deputy head of departments, sections….in enterprise.
- Individuals who are interested in marketing and developing international marketing.
Mục tiêu chương trình
- Trainees understand about international marketing
- Challenges enterprises have to face when doing international marketing
- Methods for effective international marketing.
Đánh giá của học viên
Đánh giá khóa học
Chọn đánh giá của bạn
Chương trình đào tạo nổi bật
-
Giám đốc điều hành chuyên nghiệp - CEO Online
Học phí 4,400,000 VNĐ -
Giám đốc kinh doanh chuyên nghiệp - CCO Online
Học phí 3,400,000 VNĐ -
Giám đốc nhân sự chuyên nghiệp - CHRO Online
Học phí 3,400,000 VNĐ -
Giám đốc Marketing chuyên nghiệp - CMO Online
Học phí 3,400,000 VNĐ -
Giám đốc sản xuất chuyên nghiệp - CPO Online
Học phí 3,400,000 VNĐ
International marketing - Khóa học CEO
Đánh giá (0)